Красота и през нощта - Кенгуру

. Все пак, не разчитайте само на нощните си подвизи, за да изглеждате сияйна. Перфектният вид на кожата се постига с грижи през деня, но и преди лягане.

 

От здрач до зори

Употребата на козметични продукти нощем носи големи ползи за кожата, тъй като тогава тя усвоява съставките им много по-добре, отколкото през деня. Това се обяснява с факта, че под завивките сте защитени от влиянието на околната среда – замърсяване, ярки слънчеви лъчи, студ. А липсата на грим, докато спите, позволява на епидермиса да „диша“ и попива важни вещества, скрити в бурканчетата на нощното ви шкафче.  

 

Нощен режим за здрава и красива кожа

1. Отстраняване на грима

Ако не почиствате червилото, спиралата или фон дьо тена си, извършвате непростим грях към кожата. Тежките помади запушват порите и водят до появата на черни точки, пъпки и други несъвършенства. Избегнете ги, като се дегримирате  с помощта на подходящи средства.

 

2. Почистване на лицето

Идеални за тази цел са лосионите с меко действие. Те ще премахнат нечистотиите, без да изсушават кожата.  

 

Без търкане!

Не търкайте водата от лицето си след използване на измиващ продукт, а леко попийте с мека кърпа. Сменяйте често кърпите и ги сушете на слънце (не в банята), за да „убиете“ бактериите.

 

3. Тонизиране

Макар и често да е пренебрегван, тоникът е незаменим, защото почиства порите и подготвя кожата за крема за лице. Спрете се на вариант без алкохол – подходящ е за чувствителна кожа и не предизвиква раздразнения.

 

4. Хидратация

Ред е на крема, съобразен с вашия тип кожа. Независимо от това дали лицето ви е по-мазно или сухо, с едва изразени или ясно забележими бръчици, подхранвайте го с продукт, съдържащ естествени съставки (невен, роза, мед, маслина, грозде). И не забравяйте маските – удобен начин за мигновено озарена кожа.

 

Деликатна зона

Околоочният контур изисква специално внимание. Подарете му го със серум, който нанасяте с леки потупвания или нежен масаж. Нужното количество е колкото грахово зрънце – не го надвишавайте, за да не раздразните очите.

Автор: Ива Лалова